Zasady

ZASADY:

Tradycyjne punkty wymienię w jednym co by nie rozmemłać regulaminu na 50 punktów (Nikt by tego nie czytał.). Nie obrażać się, ograniczać bójki i przekleństwa, szanować wzajemnie a zwłaszcza nowe osoby,  z chęcią im pomagać i wprowadzać je do gry (Nawet jeśli nie znają zasad RPG.).

Bogów, Wrzechwiedzących, Wrzechumiejących i w ogóle "naj" pominiemy i podziękujemy, ale nie o to chodzi w tym blogu. Każdy mający postać bestii musi się liczyć z jej śmiercią, którą mogą przysporzyć gracze będący Łowcami. Jednakże z kolei Ci nie są w stanie Mrugnięciem zabić drugiego gracza (prosiłbym o większe wysilenie się z podkreśleniem na Większe z powodu iż gracz-bestia mógł włożyć dużo pracy w swoją postać i zbyt szybko nie chciałby się z nią rozstawać. Chcesz zabić coś łatwo i bez kłótni? Poproś  Admina / Starożytnych/ nauczyciela by pokierowali "potencjalną zwierzyną", na której będziesz mógł / mogła wyżyć swe zabójcze zapędy.

Prosimy o nie podważanie decyzji Admina. Zostaniesz wywalony? Najwyraźniej słusznie a wywalić można cię za nie przestrzeganie regulaminu. Każdy ma 3 szanse i zero taryf ulgowych. Jeśli już do tego dojdzie należy przyjąć ich decyzję z pokorą i klasą a być może gdy już ochłoniesz dadzą Ci wrócić do gry. Tak przy okazji zachowania; klimat bloga ma być zachowany. Żadnych TraFFeK, emotek (Jedynie w nawiasach i to z umiarem.) oraz plastikowych zachowań typu: gra w butelkę wśród stada koni które nawet nie mają palców by ją chwycić.
  
To samo tyczy się fotek. Jakiekolwiek fotki tryskające tęczą z monitora, wilki z grzywami na pół mordy i tęczowymi pseudo podkolanówkami na łapach odpadają. Rozumiem, że ktoś może lubić tego typu sztukę ale niestety; nie trzyma się ona klimatu. I tak. Każda bestia może posiadać przemianę w człowieka (Prócz Młodych, którzy nie posiadają jeszcze umiejętności magicznych.).

Jakiekolwiek ciąże czy to ludzkie czy zwierzęce będą trwały trzy tygodnie. W ciągu tych trzech tygodni + jednego (W którym młode rośnie z ślepego do zdolnego się poruszać w miarę normalnie.) rodzice muszą znaleźć sobie osobę, która będzie nim kierować. Jeden z nich może pokierować młodym jeśli żaden ochotnik się nie znajdzie ale przez krótki czas no chyba że chce mieć drugą postać. Co do postaci.. . Każdy gracz może mieć dwie z Bestii oraz dwie z Łowców czyli razem 4. Jednak zobowiązany będzie on do regularnego wchodzenia na chat wszystkimi czterema.  Proszę się udzielać chociaż na chacie. Warzywka w postaci chwastów zalegają nam w ogródku wśród kwiatków więc trzeba je wyrwać z korzeniami.. . 

Sprawa bloga i chatu. Na chacie żyjemy i gramy. Blog służy głównie do Karty Postaci oraz do zadań i zbiorowych opowiadań. Gdzie to pierwsze tyczy się głównie Łowców uczniów, którzy chcąc osiągnąć wyższy poziom muszą je wykonać. Jak już jesteśmy przy uczniach.. .

Chcąc być nauczycielem musisz pomówić z Adminem. Zostaniesz sprawdzony i prawdopodobnie dostaniesz zadanie, które nie pojawi się na blogu a zostanie zachowane tylko w aktach Admina. Ma ono za zadanie sprawdzić czy nadajesz się na nauczyciela  bo raczej nikt by nie chciał przypadku nauczyciela od medycyny, który nawet nie wie (Na logikę.) jak zszywa się ranę i co trzeba po kolei robić.

Zadania/opowiadania po wyznaczeniu terminu każdy ma czas półtorej miesiąca na napisanie go. Jeśli po tym terminie ono się nie pojawi użytkownik dostanie minusa (za co? za "mulenie" i ociąganie się, chyba, że uprzednio zgłosi on nieobecność na blogu przez ustalony okres czasu).

Jeśli o czymś zapomniałem (A raczej tak jest.) to regulamin powiększy się o parę punktów tak więc zastrzegam sobie zmianę regulaminu. W razie takiego zdarzenia każdy kto go zaakceptuje (A robi to dołączając do bloga.) zostanie poinformowany przez Admina.

DOPISKI:

Pupile:
Uczniowie będący Magami i Łowcami mogą posiadać jedynie drobne zwierzęta takie jak: szczury, koty, sowy, (Lub inne zwyczajne ptaki.) psy, nietoperze i tym podobne hodowlane ZWYKŁE istotki. Niektórzy mogą posiadać konia ale tylko normalnego (Żadnego pegaza, jednorożca czy Bóg wie co.). Większe, magiczne zwierzęta takie jak np. smoki, feniksy i tym podobne mogą posiadać jedynie Zaklinacze (Którzy w końcu potrafią układać takie istoty.). Oczywiście nie na początek. Większość z nich nabyć można dopiero na trzecim roku. Jeśli Mag lub Łowca chce posiadać takiego magicznego stwora musi zwrócić się z prośbą do jednego z Zaklinaczy (Z trzeciego roku lub nauczyciela.), który powinien załatwić mu takiego zwierzaka (Gracza lub jeśli zabraknie graczy "wyimaginowanego".). 

Zachowanie:
Bardziej uogólnione klepanie jeśli chodzi o zachowanie graczy. Żadnego chamstwa, traktowania z wyższością i wszczynania kłótni. Jeśli Łowca zacznie się bulwersować, że smok nie dał się zabić bo ten rzucił się na niego ze sztyletem niech się nie dziwi i chwilę pomyśli nad swoim postępowaniem (Z logicznego punktu widzenia smoki mają grube pancerze a taki sztylet to wykałaczka dla nich.). Jeśli chodzi już o starcia między graczami bestiami i łowcami. Prosiłbym o przynajmniej więcej niż 3 starcia nim którekolwiek z nich zginie. Nie chciałbym aby powstały sytuacje iż czyjaś "świeża" postać zginie na wejściu.  Co do szacunku i tym podobnych. Łowca polujący na gracza bestie powinien nie przeliczać swoich umiejętności a już na pewno nie traktować z wyższością swojego przeciwnika. Jeśli chce zachować klasę powinien okazać mu szacunek a wtedy ten na pewno będzie chętniej grał.  Wszystko będzie w logach a więc wszelakie kłótnie i zwady administratorzy będą mogli rozpatrzeć, i skutecznie osądzić każdego kto ową regułę złamie (A uwierzcie mi, tego typu gra prowokuje do kłótni więc żadnych ulg czy przymknięć oka pod tym względem NIE BĘDZIE.).

UWAGA!! Masz do kogoś wąty, coś Ci się nie spodobało i musisz to przedyskutować z tym kimś? Pisz mu na priv a nie na ogólnym w off'ie. Rozwalanie w ten sposób gry będzie skutkowało wywaleniem z chatu. PONADTO. Jeśli już zbierasz się do tej "dyskusji" na priv rób to kulturalnie i w miarę z możliwym spokojem. Klnięcie, wyzywanie, ubliżanie, prowokowanie będzie skutkowało wywaleniem z chatu. Osoba atakowana przez takiego delikwenta musi wtedy zwrócić się do admina na privie, wysłać mu potwierdzenie winy delikwenta (czyli skopiowany fragment jego wulgarnej wypowiedzi) i dopiero wtedy może liczyć się z odezwem od strony adminowskiej.

POSTACIE


W tych lasach mieszkać mogą każde istoty zaczynając od gryfa, a kończąc na syrenie. Jednak z ich umiejętnościami nie przesadzamy, (Nawet Starożytni nie są nieśmiertelni, ich także można zabić.) co funkcjonuje w obie strony. Łowcy, Magowie i Zaklinacze (Nawet najlepsi.) potrzebują czasu by zabić lub opanować daną bestię, a z grubszymi sztukami zawsze będą mieć kłopoty (Dlatego też każdy gracz może mieć po dwie postacie w każdej ze stron, a administratorzy jest zobowiązana do tworzenia "rozrywki" dla graczy ze Szkół w postaci kierowania losami mniejszej, mało znaczącej zwierzyny.).

Hierarchia poziomów:
  • Starożytni: (Bardzo ciężko zabić, opanować.)
    Cechują się rozsądkiem, spokojem oraz wyrozumiałością. Potrafią przemawiać w ludzkim języku do większości istot pokroju ludzkiego. Mają dobrze rozwinięte umiejętności magiczne jak i fizyczne.
  • Starsi: (Pomiędzy starożytnymi, a dorosłymi.)
    Są to osobniki posiadające więcej oleju w głowie niż Ci z niższej rangi dlatego też często przebywają w towarzystwie starożytnych. Ich umiejętności magiczne i fizyczne są bardzo dobrze rozwinięte lecz nadal są oni łatwiejsi w zabiciu/opanowaniu niżeli starożytny osobnik.
  • Dorośli: (Trudny w zabiciu, opanowaniu.)
    Są to już wyrośnięte bestie zdolne do rozrodu. Nadal jednak ich charaktery pozostają lekko buntownicze. Umiejętności fizyczne są rozwinięte na poziomie wyższym a magiczne powoli dościgają te fizyczne.
  • Młodzi: (Łatwy w zabiciu, opanowaniu.)
    Jest to wiek nastoletni potomstwa i mimo lepiej rozwiniętych umiejętności fizycznych (Takich jak latanie/polowanie) nadal potrzebują nadzoru rodziców. Cechują się porywczością, chęcią poznawania świata i buntem. Ich umiejętności magiczne są na poziomie niskim i dopiero się rozwijają.
  • Potomstwo: (Bardzo łatwy w zabiciu, opanowaniu.)
    Są to młode graczy wyżej położonych w hierarchii i mimo iż zajmują najniższe stanowisko bardzo się o nie dba i dogląda. Cechują się chęciami do zabawy, figlami oraz brakiem rozsądku a ich umiejętności  fizyczne są na poziomie niskim. Magicznie zerowe.

Plusy


Plusy można otrzymać za:
- pomoc przy blogu
- prowadzenie wątków na chacie
- pomysły do eventów

Po co w ogóle je zbierać?
Określona ilość plusów zdobyta na danym roku przez ucznia sprawi iż kończąc szkołę otrzyma on tytuł Mistrza Fachu (co wiąże się z zwiększoną popularnością Twojej postaci w mieście).
Ponadto każdy plus oddala Cię od wydalenia z bloga jeśli otrzymujesz uwagi(minusy). Oczywiście każdy minus odejmuje plusa a gdy ich zabraknie niezwłocznie zostaje się usuniętym z bloga.

I rok: 5 plusów
II rok: 8 plusów
III rok: 13 plusów

~Freyr Fearghas

Brak komentarzy: